Gå til indhold

Support

Hos Orbits.dk er din rejse det vigtigste for os – fra din første landing på vores webshop til efter, din pakke er landet hos dig. Uanset hvor du befinder dig i universet af spørgsmål, er vi her for at guide dig på rette kurs!

Support

Hos Orbits.dk er din rejse det vigtigste for os – fra din første landing på vores webshop til efter, din pakke er landet hos dig. Uanset hvor du befinder dig i universet af spørgsmål, er vi her for at guide dig på rette kurs!

Snak
Ping os!

Chat med os på siden
Har du et hurtigt spørgsmål?

Ping os, så svarer vi hurtigst muligt!
Start chat nederst til højre – vi er altid klar til at hjælpe!

E-mail
Send en mail

Har du spørgsmål?
Send os en besked, så sørger vi for at svare dig hurtigst muligt. Du kan nå os på support@orbits.dk – vi er altid klar til at guide dig gennem universet af spørgsmål!

Send en mail
Giv os et kald

Brug for en direkte forbindelse?
Nogle ting er lettere at forklare over telefonen! Giv os et kald, så guider vi dig bedst muligt gennem din rejse.

Ring til +45 25 75 50 71

Ofte stillede spørgsmål

Har du spørgsmål om levering, returnering eller noget helt andet? Vi har samlet de mest stillede spørgsmål ét sted, så du hurtigt kan finde svar. Udforsk vores FAQ og få klarhed på din rejse med os!
Returnering
Hvordan returnerer jeg

For at returnere en vare, sendes den til:

Orbits
Matrosvænget 192
DK-6710 Esbjerg

Husk at vedlægge dit ordrenummer for en hurtig behandling.

Ønsker du gratis returnering? Kontakt os inden afsendelse, så sender vi dig en returlabel!

Returret

14 dages returret – nem og problemfri landing!

Hos Orbits tilbyder vi 30 dages fuld returret, så længe varen er ubrugt og i original stand. For at sikre en gnidningsfri retur anbefaler vi, at du tester din vare på et blødt underlag. Husk, at eventuelle etiketter skal forblive på, og varen må ikke være beskidt – den skal kunne sælges som ny igen. Tak for din forståelse!

Returnering koster 39,-

Læs vores handelsbetingelser her.

Reklamationer

Har du modtaget en beskadiget eller defekt vare?

Skulle din vare være beskadiget eller have en fejl, bedes du kontakte os hurtigst muligt. For at sikre en hurtig behandling, vil det hjælpe os, hvis du sender billeder af skaden eller fejlen. Du kan sende din reklamation direkte til support@orbits.dk, så vi kan få løst problemet hurtigt!

Refundering

Så snart vi har modtaget og godkendt din returnering, vil vi tilbageføre pengene til det kort, der blev brugt ved betalingen. Det kan tage op til 7 hverdage, men det plejer ofte at gå hurtigere. Tak for din tålmodighed!

Bemærk at der kan forekomme længere behandlingstider ved mærkedage og andre højtider.

Levering
Track min pakke

Følg din pakke hele vejen!

Du kan nemt spore din pakke ved hjælp af det trackingnummer, du har modtaget via e-mail eller SMS. Brug et af følgende links til at finde din pakke:

Har du mistet dit trackingnummer? Bare kontakt os med dit ordrenummer og e-mail, så sender vi det til dig!

Mail: support@orbits.dk
Telefonnummer: +45 25 75 50 71

Fragtudbyder

Vi sender pakker via GLS eller DAO, og du kan vælge at få din pakke leveret enten til en pakkeshop eller direkte til din adresse. Vælger du en pakkeshop, er leveringen 39 kr. Hvis du ønsker levering til din private adresse, vil der være en højere leveringsomkostning.