Gå til indhold

Support

Hos Orbits.dk er din rejse det vigtigste for os – fra din første landing på vores webshop til efter, din pakke er landet hos dig. Uanset hvor du befinder dig i universet af spørgsmål, er vi her for at guide dig på rette kurs!

Support

Hos Orbits.dk er din rejse det vigtigste for os – fra din første landing på vores webshop til efter, din pakke er landet hos dig. Uanset hvor du befinder dig i universet af spørgsmål, er vi her for at guide dig på rette kurs!

Snak
Ping os!

Chat med os på siden
Har du et hurtigt spørgsmål?

Ping os, så svarer vi hurtigst muligt!
Start chat nederst til højre – vi er altid klar til at hjælpe!

E-mail
Send en mail

Har du spørgsmål?
Send os en besked, så sørger vi for at svare dig hurtigst muligt. Du kan nå os på support@orbits.dk – vi er altid klar til at guide dig gennem universet af spørgsmål!

Send en mail
Giv os et kald

Brug for en direkte forbindelse?
Nogle ting er lettere at forklare over telefonen! Giv os et kald, så guider vi dig bedst muligt gennem din rejse.

Ring til +45 25 75 50 71

Ofte stillede spørgsmål

Har du spørgsmål om levering, returnering eller noget helt andet? Vi har samlet de mest stillede spørgsmål ét sted, så du hurtigt kan finde svar. Udforsk vores FAQ og få klarhed på din rejse med os!
Returnering
Hvordan returnerer jeg

For at returnere en vare, sendes den til:

Orbits
Matrosvænget 192
DK-6710 Esbjerg

Husk at vedlægge dit ordrenummer for en hurtig behandling.

Ønsker du gratis returnering? Kontakt os inden afsendelse, så sender vi dig en returlabel!

Returret

14 dages returret – nem og problemfri landing!

Hos Orbits tilbyder vi 30 dages fuld returret, så længe varen er ubrugt og i original stand. For at sikre en gnidningsfri retur anbefaler vi, at du tester din vare på et blødt underlag. Husk, at eventuelle etiketter skal forblive på, og varen må ikke være beskidt – den skal kunne sælges som ny igen. Tak for din forståelse!

Returnering koster 39,-

Læs vores handelsbetingelser her.

Reklamationer

Har du modtaget en beskadiget eller defekt vare?

Skulle din vare være beskadiget eller have en fejl, bedes du kontakte os hurtigst muligt. For at sikre en hurtig behandling, vil det hjælpe os, hvis du sender billeder af skaden eller fejlen. Du kan sende din reklamation direkte til support@orbits.dk, så vi kan få løst problemet hurtigt!

Refundering

Så snart vi har modtaget og godkendt din returnering, vil vi tilbageføre pengene til det kort, der blev brugt ved betalingen. Det kan tage op til 7 hverdage, men det plejer ofte at gå hurtigere. Tak for din tålmodighed!

Bemærk at der kan forekomme længere behandlingstider ved mærkedage og andre højtider.

Levering
Hvad er leveringstiden?

Standard leveringstid i Danmark er 1-2 hverdage. Ved international forsendelse er det typisk 5-10 hverdage afhængigt af destinationen.

Leverer I til udlandet?

Ja, vi leverer til hele EU samt udvalgte lande udenfor EU. Præcise leveringsomkostninger vises i indkøbskurven baseret på dit land.

Track min pakke

Følg din pakke hele vejen!

Du kan nemt spore din pakke ved hjælp af det trackingnummer, du har modtaget via e-mail eller SMS. Brug et af følgende links til at finde din pakke:

Har du mistet dit trackingnummer? Bare kontakt os med dit ordrenummer og e-mail, så sender vi det til dig!

Mail: support@orbits.dk
Telefonnummer: +45 25 75 50 71

Fragtudbyder

Vi sender pakker via GLS eller DAO, og du kan vælge at få din pakke leveret enten til en pakkeshop eller direkte til din adresse. Vælger du en pakkeshop, er leveringen 39 kr. Hvis du ønsker levering til din private adresse, vil der være en højere leveringsomkostning.

Tilbyder I gratis fragt?

Vi tilbyder gratis fragt ved bestillinger over 499 kr i Danmark. For andre lande varierer grænsen for gratis fragt - se de aktuelle betingelser ved checkout.

Produkter & Design
Hvad gør Orbits musemåtter unikke?

Orbits musemåtter kombinerer premium kvalitet med unikke designs, der appellerer til gamere, men med et sofistikeret udtryk. Vi fokuserer på at skabe produkter, der både leverer høj ydeevne og samtidig fungerer som et stilfuldt element på dit skrivebord.

Hvad er jeres musemåtter lavet af?

Vores musemåtter er fremstillet af slidstærkt mikrofiber stof på overfladen med en skridsikker gummibase, der holder musemåtten sikkert på plads under brug.

Hvilke størrelser tilbyder I?

Vi tilbyder følgende størrelser:

Surface One - Musemåtter
Medium (450 x 400 mm)
XL (900 x 400 mm)

Surface Play - Spillemåtter
Medium (1100 x 1100 mm)
XL (1600 x 1100 mm)

Kan jeg bestille en musemåtte med mit eget design?

Vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke custom designs. Følg med på vores hjemmeside og sociale medier for eventuelle fremtidige muligheder for personlige designs.

Eller send os inspiration til næste designs. Vi tager imod alle henvendelser med åbne arme.

Produktpleje & Anvendelse
Hvordan rengør jeg min musemåtte?

For den bedste vedligeholdelse anbefaler vi at:

  1. Rengøre pletter med en fugtig klud og mild sæbe
  2. Undgå at lægge musemåtten i vaskemaskinen
  3. Lad musemåtten lufttørre helt efter rengøring (undgå direkte sollys)
  4. Undgå brug af aggressive rengøringsmidler
Hvor længe holder en Orbits musemåtte?

Med korrekt pleje kan vores musemåtter holde i flere år. Materialet er valgt for dets holdbarhed, så du kan nyde dit unikke design i lang tid.

Det kan variér fra gang til gang, alt efter hvor meget den benyttes.

Er jeres musemåtter kompatible med alle typer af mus?

Ja, vores musemåtter er testet og kompatible med alle moderne mus - både optiske og laser-mus.

Hvad er forskellen på jeres musemåtter sammenlignet med andre gaming musemåtter?

Vores produkter adskiller sig ved at kombinere gaming-ydeevne med mere sofistikerede og stilfulde designs, der passer ind i både gaming setup og kontormiljøer. Vi fokuserer på premium kvalitet og et design, der appellerer til en bredere målgruppe end traditionelle gaming-produkter.

Orbits
Hvor er Orbits baseret?

Orbits er en 100% dansk virksomhed baseret i det vestlige jylland beliggende i Esbjerg.

Hvem designer jeres produkter?

Vores designs skabes af et dedikeret in-house designteam, der fokuserer på at balancere æstetik med funktionalitet.

Har I fysiske butikker?

Vi er primært en online virksomhed, men stræber efter at få vores produkter ud til udvalgte forhandlere i Danmark.

Hvordan kontakter jeg support?

Du kan kontakte vores support på følgende måder:

Email: support@orbits.dk

Telefon: +45 25 75 50 71 (Hverdage 9-16)

Snak

Har du spørgsmål?

Har du et spørgsmål, der ikke er besvaret her? Kontakt os på support@orbits.dk, og vi vender tilbage hurtigst muligt.